CENY A SLUŽBY SÍDLA PRO FIRMY OSTRAVA

POSKYTNUTÍ DORUČOVACÍ ADRESY V OSTRAVĚ

Poskytnutí poštovní adresy pro zveřejnění, příjem poštovních a kurýrních zásilek. Nezahrnuje služby poskytnutí sídla.

Cena 290 Kč* / měsíc nebo 250 Kč* / měsíc při roční platbě

Objednávka

POSKYTNUTÍ SÍDLA PRO FIRMY OSTRAVA

Poskytnutí sídla pro firmy v Ostravě, adresa pro příjem pošty, služby recepce. Příjem poštovních a kurýrních zásilek.

Cena 470 Kč* / měsíc nebo 390 Kč* / měsíc při roční platbě

Objednávka

SÍDLO PRO FIRMY SE SLUŽBAMI VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘE

Osobní linka s asistentkou pro příjem vzkazů, poskytnutí sídla firmy, služby recepce, pronájem telefonické linky, příjem pošty a kurýrních zásilek. Virtuální kancelář Ostrava.

Cena 670 Kč* / měsíc nebo 560 Kč* / měsíc při roční platbě

Objednávka

 

Platební podmínky:

  • Platba se hradí 4x ročně vždy předem na tři měsíce dopředu.
  • Při jednorázové platbě na 12 měsíců dopředu získáte slevu 10% z celkové ceny vybrané služby.
  • Služby jsou splatné vždy na 3 měsíce dopředu, uvedené ceny jsou bez DPH.
  • První platba je splatná při uzavření smlouvy, další platby jsou fakturovány se splatností 14 dní.

 

Další služby nabízené společností SidloprofirmyOstrava.cz

ZMĚNA SÍDLA FIRMY S NAŠÍ ASISTENCÍ

Pokud je nová adresa sídla je ve stejném městě jako stávající (Ostrava ->> Ostrava)

Vyřízení změny sídla v Obchodním rejstříku naší firmou vás bude stát: 2.000 Kč* + poplatky soudu 2.000 Kč
O změně sídla rozhoduje statutární orgán a toto rozhodnutí nemusí být formou notářského zápisu.

Nová adresa sídla je v jiném městě než stávající (např. Brno ->> Ostrava)

  • Kompletní vyřízení změny sídla v Obchodním rejstříku naší firmou včetně valné hromady vás bude stát: 7.100 Kč* + poplatky soudu 2.000 Kč
  • Kompletní vyřízení změny sídla v Obchodním rejstříku naší firmou bez valné hromady vás bude stát: 3.500 Kč* + poplatky soudu 2.000 Kč

 
ZŘÍZENÍ ORGANIZAČNÍ SLOŽKY PODNIKU ZAHRANIČNÍ PRÁVNICKÉ OSOBY

Našim klientům nabízíme také plný servis při zřízení organizační složky na území České republiky. To znamená vyřízení všech nutných administrativních kroků na úřadech, u notáře, na rejstříkovém soudu a také poskytnutí adresy sídla. Cena této služby na klíč začína na 18.700 Kč* a zahrnuje notářské a soudní poplatky. Více informací a úplnou nabídku naleznete zde >>

 

VEDENÍ ÚČETNICTVÍ

Pro naše klienty zajišťujeme také kompletní vedení účetnictví a účetní služby. Zařizujeme zpracování daní, vedení účetnictví vaší firmy, daňovou optimalizaci a další.

Varianta

  1. Do 200 ks dokladů ročně – cena 5.000 Kč* za rok, zpracování daňového přiznání - jednorázově 3.000 Kč
  2. Do 100 dokladů čtvrtletně - cena 2.000 Kč* čtvrtletně, zpracování daňového přiznání - jednorázově 3.000 Kč
  3. Do 300 dokladů čtvrtletně – cena 5.000 Kč* čtvrtletně, zpracování daňového přiznání - jednorázově 3.000 Kč
  4. Nad 100 dokladů měsíčně – cena 15 Kč* za položku, bude zpracována individuální nabídka.

 

CENA PRO POŠTOVNÍ A ZASILATELSKÉ SLUŽBY

Našim klientům zajišťujeme přeposílání doručených zásilek na vyžádání u ČP, PPL, DHL nebo FedEX.

  • Manipulační poplatek za zásilku do velikosti obálky A5: 10 Kč*, do velikosti A4: 20 Kč*.
  • Manipulační poplatek za zásilku nad velikost obálky A4: cena na dotaz.
  • Manipulační poplatek za balík do hmotnosti 2,5 kg (standardní rozměry dle Obchodních podmínek) - 200 Kč*
  • Manipulační poplatek za balík o hmotnosti 2,5-5 kg (standardní rozměry dle Obchodních podmínek) - 300 Kč*

(+ zasílací náklady dle vyúčtování České pošty nebo vybraného přepravce)

Klienti balíčku "Virtuální kancelář s vlastní telefonní linkou a sídlem v Brně" mají v ceně přeposílání zásilek po České republice a do zahraničí v ceně do 50 Kč* 1x měsíčně!
Zásilky si lze samozřejmě převzít osobně na recepci Avriopointu každý pracovní den od 7 do 20 hodin.

 * Uvedené ceny jsou bez DPH (21%)

 

Pro více informací o cenách a pro objednání vybraného balíčku či doplňkové služby vyplňte následující formulář zde
nebo volejte (+420) 602 654 355.